Ones Technology’nin yeni değerler yaratmak ve geliştirmek için benimsediği ilkelere daha yakından bakın.
2008 yılında kurulduğu günden bu yana “Biyometrik ve Güvenlik Çözümleri” alanında Ar-Ge faaliyetleri yürüten ve sektöründe lider konumuna gelen Ones Technology, kalite politikasının belirlenmesi, sürdürülebilirliği ve geliştirilmesi çalışmalarını Üst Yönetim sorumluluğunda sürekli olarak yürütür.
Bu kapsamda TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Standardı’na uygun şekilde hareket edilir. Standardın gelişimine sürekli katkı sağlanır. Güçlü Ar-Ge ekibi, bilişim ve üretim altyapısı sayesinde çağdaş teknoloji sürekli takip edilir.
Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak adına, sunulan hizmetlerde ve yönetim faaliyetlerinde kaliteden ödün verilmez. Ulusal ve uluslararası standartlar ile mevzuatlara uyum konusunda özen gösterilir.
Çalışanların gelişimini destekleyen sürekli eğitim programları ile çalışan memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonu yüksek tutulur. Aynı zamanda, sosyal sorumluluk bilinciyle ülkemize ve dünyaya sağlanan katkı oranını artırmayı amaçlar.
Şirketin kalite hedefleri düzenli olarak gözden geçirilir, performans değerlendirilir ve düzeltici faaliyetlerle kontrol altında tutulur.
Yerli ve milli teknolojiye önem veren Ones Technology, bu alandaki oranını artırarak sektördeki liderliğini korumayı hedefler.
Ones Technology bünyesinde mevcut ve oluşturulacak tüm faaliyetlere ilişkin iş sağlığı ve güvenliğini sağlamak amacıyla, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Standardı‘na uygun şekilde hareket edilir. İlke ve politikalar, Üst Yönetim tarafından belirlenir.
Belirlenen ilke ve politikaların sürdürülebilirliği ve sürekli iyileştirilmesi, yine Üst Yönetim’in desteği ile sağlanır.
Ar-Ge ve üretim faaliyetlerinin tüm aşamalarının, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamında gerçekleştirilmesi temel hedefimizdir. Bu doğrultuda, sağlıklı bireyler ve güçlü bir iş gücü oluşturma sorumluluğu ile hareket edilir.
Tehlikeleri ortadan kaldırmak için çevreye duyarlı, iş sağlığı ve güvenliğini ön planda tutan bir anlayışla faaliyetler sürdürülür.
İş sağlığı ve güvenliği risklerini azaltmak ve çalışanların, çalışan temsilcilerinin katılımını sağlamak amacıyla gerekli tüm önlemler ve faaliyetler hayata geçirilir.
Ones Technology, bilgi güvenliği politikası gereğince, geliştirdiği tüm ürün ve hizmetlerin güvenliğini sağlamak, bu sistemlere yönelik potansiyel tehditleri tespit etmek ve önlemek için gerekli tüm güvenlik önlemlerini almayı taahhüt eder. Tüm sistemini, TS EN ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı‘nın gerekliliklerini karşılayacak şekilde dokümante etmeyi, belgelendirmeyi ve sürekli iyileştirmeyi amaçlar. Şirketimiz, bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere tam uyum gösterirken çalışanların, paydaşların ve iş ortaklarının bilgi güvenliği farkındalığını artırmayı hedefler.
Ones Technology, kendisine, müşterilerine, tedarikçilerine ve iş ortaklarına ait tüm bilgi varlıklarının gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik risklerinin farkında olarak bu riskleri etkin bir şekilde yönetir. Bilgi güvenliği yönetimi için gerekli kaynakları tahsis eder, ilgili rol ve sorumlulukların net bir şekilde atanmasını sağlar. Sürekli gelişen ve iyileşen bir bilgi güvenliği altyapısı oluşturmak için özveri ile çalışırken, yeni risklerin oluşmasına izin vermemeye özen gösterir. Ürün ve hizmetlerde kullanılan yazılım ve donanımların güvenliğini sağlamak amacıyla düzenli güncellemeler yapar ve entegrasyon süreçlerini güvenli bir şekilde yönetir.
Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı ve onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı hedefleyerek, sunduğu tüm ürün ve hizmetlerde sürekli iyileştirmeyi temel prensip olarak benimser.
Ones Technology müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımında, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardı’nı benimser. Bu standart çerçevesinde, müşteri şikayetlerini ele alma sürecini sürekli olarak iyileştirir ve müşteri taleplerini en hızlı, şeffaf ve objektif şekilde değerlendirir.
Başvurular şirket politikaları, yasal ve diğer gereklilikler ile organizasyonel, finansal ve operasyonel taahhütler çerçevesinde müşteri odaklı çözümler sunularak sonuçlandırılır.
Müşterilerin kişisel bilgilerinin güvenliği ön planda tutulur. Bu bilgiler, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yalnızca başvuru amacı doğrultusunda kullanılır ve başka amaçlarla paylaşılmaz.
Müşteri, çalışan ve diğer ilgili taraflardan gelen bildirimler, talepler ve beklentiler tüm iş süreçlerine entegre edilir. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, onların ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılamak için sunulan tüm ürün ve hizmetlerde sürekli iyileştirme sağlanması taahhüt edilir.
Çağrı Merkezi | : | +90 850 305 66 37 |
Faks | : | +90 312 213 06 20 |
E-Posta | : | info |
Biyometrik ve Kart Tabanlı Geçiş Kontrol Çözümleri
Yüksek Öncelikli Tesis Güvenliği Çözümleri
İşletim Sistemlerine Biyometrik Giriş Çözümleri
Yazıcı ve Çıktı Güvenliği Çözümleri
Taşınabilir Geçiş ve Devam Kontrol Çözümleri
Tüm Kart Teknolojilerini Destekleyen Güvenlik Çözümleri
Entegre Fiziki ve Siber Güvenlik Çözümleri
Biyometrik ve Kart Tabanlı Personel Devam Kontrol Çözümleri (PDKS)
KVKK ve GDPR Uyumlu Kimlik Doğrulama Çözümleri
Veri Merkezi Güvenliği Çözümleri